22 Nisan 2013 Pazartesi

3.Bölüm..♥


3 Bölüm:

Off Harry geliyo.. Onun saçmalıklarını dinlemekten gerçekten bıktım  =D  Neyse...

Carrie:Ne var Harry ?

Harry:Bişey yok arkadaşta mı olamıcaz ?

Carrie: Off..  tamam  =D

Harry: Ya seni yanıda bi kız vardı daha demin..

Carrie:Emma mı? =D

Harry: Heh evet =D

Carrie: Eee ne olmuş Emma'ya ?

Harry:Şeyy... :)

o  arada Emma geldi yanımız.

Emma: Hey çocuklar ben gedim =D

Carrie: Sen sarhoşsun ?

Emma: Hayırr.! Yanındaki tatlı çocukta kim..?:D

Harry:Şey.. ben Harry =D

Emma: Ben Emma :)

Carrie:  Neyse ben sizi yanlız bırakayım :) Bu arada daha içme.Harry sana güveniyorum :)

Harry:Tmam sen merak etme =D

Uzaktan onları izliyordum.Çünkü Emma sarhoştu ne yapacağını bilemez.Biraz konuştuktan sonra gerçekten yakınlaştılar.Emma bi anda Harry'nin dudaklarına yapıştı.Çok ileri gitmeden yanlarına gidecektim ki kolumda bir el hissettim.!Bu kim diye baktığımda  Justin Biebir'dı.Lann ne oluyo bu çocuk benim kolumu niye tuttu dedim.

Carrie: Justin ..?

Justin:Selam Carrie Lovato adını çok durudum.

Carrie:Sen beni nereden tanıyosun ki?

Justin:İnternet sayfanı takip ediyorum.

Carrie: Hımmm..

Justin:Üzgünüm seni bi anada yolundan alıkodum ama.

Carrie:Yok zaten ben de harry ve emma'nın yanına gidiyorum.İstersen sende gel.

Justin.:Emma da kim.?

Carrie:Yanına gidince öğrenirsi..  :)

......

Carrie:Harry ne oluyo burda ?

Harry:Bir şey yok sadce biraz konuşuyoruz.

Carrie:İlk defa böyle dudak dudağa konuşma görüyorum.Sana sarhoş olduğunu söylemiştim.Ne yaptığını bilmiyor.

Harry:Üzgünüm :( biran kendimi fazla kaptırdım galiba.Carrie: Justin sen Harry'i burada götürür müsün?:)Mesela biraz erkek erkeğe konuşursunuz.

Justin:Ne dersin Harry ?

Harry: Olabilir..

Emma'nın yanına gittiğimde leş gibi alkol kokuyodu.(bu çocuk bunu nasıl öpmüş yaa =D)Onu hemen barın iç tarafındaki odalardan birine götürdüm.Bir yere yatırdım.Kendinde değildi zaten.Ve içeri İnna girdi.(ona)

Carrie:İnna varsa biraz kahve getirebilir misin?( Ne oldu bana ya kifarlaştım falan =D NEYSE..)

İnna:Hemen getiriyorum.

Biraz sonra İnna elinde kahve ile geldi.Emma kahveden içirmeye çalıştım kendine gelsin diye.Ama nafile..  :( Zaten biraz sonra uykuya daldı.

Bu gece burada sabahlıcaz gibi geliyo......


                                                     ---3.BÖLÜM SONU---
-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder