17 Nisan 2013 Çarşamba

1.Bölüm


1.Bölüm:..♥

Bu gece büyük bir parti vardı.Demtria hepimizi götürmek istiyordu.Ama ben gitmek istemiyordum.

Carrie:Parti benim neyime yaa..! Ben bilgisayarımla mutluyum.

Demetria:Ama tatlım çok eğlenicez.Gün boyunca evdesin zaten.Hadi kırma bizi. :(

(Bu arada diğerleri geldi Bridgit,Inna,Emma ve Fiona)

Fiona:Amma uzattın carrie kollarından tutp götürmemizi mi istiyorsun..?

Carrie:Üff tamam be zorlamayın geliyorum.

Inna:Eee ne giyeceksin?

(Biz bu konuşmaları yaparken bridgit kendi dolabından siyah bir elbise getirdi.)

Bridgit:Tatlım buraya gel. Bu gece bunu giyeceksin.Eminim çok yakışacak.

(Oflayarak elbiseyi giydim ve gerçekten çok yakıştı.Ama beğendiğimi belli etmedim.)

Carrie: Yaa palyaço gibi oldum..İsterseniz bi de burnuma kırmızı burun takın.

Bridgit:Hadi uzatma Carrie çok güzel oldun.Bir de sana ordan bikaç çocuk ayarladık mı tamam, belki bu asosyal pozlarını da bırakırsın. :D

Carrie:Tmam ya oldu işte hadi gidelimde bu gece çabuk bitsiN :(

(Herkes aşağı indi ben bile..!Ama Emma ortalıklarda yoktu.Fiona merdivenin başına geçip bağırmaya başladı.)

Fiona:Emma hadi kıçını kaldır ve aşağı in. :D

(Ve emma aşağı indi.Gerçekten çok güzel olmuş.)

Carrie:Bu kadar içeride kalmana değmiş.

Demetria:Kızlar beklemekten ağaç olduk.Hadi gidelim yoksa partiye geç kalcağız.

(Kapının önünde Demi'nin limuzini duruyordu .Kızlar dili tutulmuş gibib baktılar.)

Bridgit:Demi bu gerçekten  mükemmel.

Inna:Bu gece harika olacak gibi.  :)

Demetria:Eee bu geceye değer bir şey olsun istedim.

(Arabaya bindik ve giderken Demi beni uyardı.)

Demetria:Dikkat et!canım orada sana bir şey olmasını veya olay çıkmasını istemiyorum.

Emma:Evet kızlar dikkat edelim sonuçta Demi Lovato'nun yanında gidiyoruz. :D

(Hepimiz gülmeye başladık ve bu sırada parti alanına vardık.)

Kameraman:Demi Lovato gedi hadi oraya gidelim.(dedi ve yanımıza doğru gedi.)

Kameraman:Merhaba Demi bu kızlar da kim böyle?

Demteria: Onlar benim her şeyim hepsi de benim çok yakın arkadaşım.

(Dedi ve içeri girdik.).....

                   --1.BÖLÜM SONUNU--

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder