18 Nisan 2013 Perşembe

2.Bölüm..


2.Bölüm:

Demi yanımızdan gitmiş fotoğraf çektiriyordu.Bizde bi masaya geçip oturduk.Kızlar içki alıp içiyorlardı.Uzaktan genç kızların çığlıklarını duyduğumda kafamı kapıya doğru yönelttim.1D üyeleri ve Justin Bieber .Kızlara gerçekten acıdım.Okadar eziyet görüyorlar.Ya neyse =D.1D üyelerinde kıvırcık saçlı olanı yanıma yaklaştı.Sanırım ismi Harry'di.

Harry:Selam ben Harry beni tanıyorsundur mutlaka

Ayy ne kada da ukala, bende gıcıklık olsun diye

Carrie:Yoo tanımıyorum.Bu arda ben de Carrie ,Carrie Lovato.

Harry: Beni tanımıyor musun?Bu ilginç...!

Carrie:Bence ilginç olan sensin.(dedim ve telefonumu alıp facebook'a girdim.)

Harry:Hep böyle misin?Facebook , Twitter falan.(diye bişeyler saçmalayıp diğer grup üyelerinin yanına gitti.)

Ben facebook'ta dolaşırken içeriyi bir sessizlik kapladı.Ne oldu diye kafamı kaldırdığımda bu Stefan JB'nin yakışıklı gitristi.(gitarist olayını biz uydurduk bu arada)

Bridgit'in ağzından:

Sanki parlayan bir yıldız gibi, kumral önü uzun saçları , ışıkta parlayan ela gözleriyle beni bitirmişti.Tabi kii bu justin'in gitaristi stefan'dı.Bu çocuğu tanıyorum.Diye düşündüm. Birde herkesin bana baktığını hissettim.Bu çocuk ne yapıyordu böyle.Tanrım yardım et stefan yanıma doğru geliyordu.Stefan yanımdaki sandalyeyi çekti ve oturdu.

Stefan:Selam güzellik ben stefan.

Bridgit:Ben,ben ,ben de bridgit,Bridgi Mendler tanıştıma memnun oldum.(ne yapıyorum ben böylee resmen kekeledim.Off)

Stefan Seni daha önce buralarda görmemiştim.

Bridgit:Görmemen normal evden çıktığım yok ki.

Stefan:Asosyalsin demek.(dedi ve güldü)

Bridgit:Biraz öyleyim galiba :D

Stefan:Gel içecek bir şeyler alaım :)

Bridgit:Tamam.

Carrie'nin ağzından:

Harry'nin saçmalamalarını dinledikten donra Bridgit'in yanına gittim.Yanında bi çocuk vardı.Sanırım tanıyorum...

Carrie:Hey selam çocuklar =D

Stefan:Selam ben Stefan.(dedi ve elini uzattı.)

Carrie:Seni tanıyorum :) Gitarist Stefan  =D

Stefan:Ben de seni Carrie Lovato =D

Cariie:Heyy!Sen beni nereden tanıyosun:)

Stefan:Justin senden hep bahseder =D

Carrie:Şeyy newyse ben gideyim :)Kendine iyi bak.Memnun oldum =D

Stefan:Sanırım utandı :)

Bridgit:Evet =D o öyledir.
                                                       2. BÖLÜM SONU...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder