9 Mayıs 2013 Perşembe

Harry'nin sözleri :..♥

Harry Styles:"İnsαnlar sizi kıskαnır ve hαyαllerinize ulaşαmαyαcαğınızı söyleyerek korkutmαyα çαlışır."♥

Harry Styles:"Sürekli yanındaysam ve hiç ayrılmıyorsam, senden hoşlanıyorumdur." ♥♥

Harry Styles:"Sonsuza dek Directioner'larımı sevicem."♥

Harry Styles:"İlk imza günüm gerçekten berbattı. Çünkü önüme gelen her şeye farklı bir şeyler karalıyordum." ♥

Harry, güzel espri yapan ve onu güldüren kızlara bayılıyor. :)

Niall Horan:"Harry yanında sakarlık yapıyorsa, sana aşıktır." ♥

Harry Styles:''Senin özgürlüğün, benim kıskandığım yerde biter.''♥

Harry Styles:"Eğer bir kıza aşık olursam, onu elde edene kadar peşinden koşarım ve onu asla bırakmam.".♥

Harry Styles:"Eğer benimle çıkıyorsan, sadece bana aitsin. Başka erkeklerin yanına asla gidemezsin.".♥

Harry Styles:"Aşık olduğum zaman bunu hemen anlarım. Umarım ileride aşık olduğum kız bir Directioner olur." .♥

Harry Styles:"Beni aşık edip peşinden koşturan bir kız istiyorum." .♥

Harry Styles:"Ben sapık değilim, Directioner'lar çok güzel." :D

Harry Styles:"Hayallerinizden asla vazgeçmeyin meleklerim." ♥

Harry Styles:"Gülümsemek kızlara çok yakışıyor." ♥

Harry Styles:"Aşık olmak basit ama ondan vazgeçmek, gerçekten çok zor." ♥♥

Harry Styles:"Kız arkadaşım üzgün olduğunda, o gülene kadar onu asla bırakmam."♥♥
 
Harry Styles:"Karım olursa hiç bir erkeğin yanına gitmesine izin vermeyeceğim. Çünkü ben çok kıskancım." ♥

Harry Styles:"Her zaman telefondan arayabileceğim bir sevgilim olsun istiyorum." ♥

Harry Styles:"Kızlar farklıdır. Bazıları kendilerini veriyor, bazılarıysa kalplerini." ♥

Harry Styles:"Asla hiç bir şey için üzülme bebeğim." ♥

Harry Styles:"Acaba gelecekte evleneceğim kız şimdi nerdedir?"♥

Harry Styles:"Dünyadaki herkese güzel görüneni seçme, dünyayı senin için güzelleştireni seç." ♥

Harry Styles:"Bir kız yanımda ağlarsa gözlerine bakar ve onu öperim." ♥

Harry Styles :"Eğer yanımda bir erkek bir kızı ağlatırsa, o erkeği döverim." ♥


 Harry Styles:"Eğer sana aşıksam, benden kaçamazsın. Sevgilim, hatta ileride bir gün karım olacaksın." ♥



 

1 yorum:

  1. yemin ediyorum kalbim okurken küt küt atıyodu ♥♥♥ HARRYYYYYY

    YanıtlaSil