3 Mayıs 2013 Cuma

4.BÖLÜM


4.Bölüm

Sabah:

Etrafa bakındım.İnna odada yoktu.Emma uyuyordu.

Justin:Hey günaydın  !:D

Carrie:Şey..günaydın. :) Burada mı kaldın ?

Justin:Evet.Stefan çok içmişti.Yalnız bırkamdım.

Carrie:Hmm..peki.Ben artık gideyim. :)

Der demez Justin koulumdan tutup dudaklarıma yapıştı.Bi anda paparaziler bastı odayı.Bizi çekmeye başladılar.Justin hemen kırkasıyla yüzümü kapatıp beni buradan uzaklaştırdı.

Carrie:Justin ne yaptın sen?

Justin:Anlamıyor musun?senden çok hoşlanıyorum.Carrie Lovato..

Carrie:Bu nasıl söylenir bilmiyorum ama galiba bende senden hoşlanıyorum.

( Ne diyorum ben karşımdaki Justin Bieber.Off neyse söyledim işte..)

Ben bunları düşünürken Justin bir anda dudakalrıma yapıştı.Artık onu sevdiğimi söylediğime göre bende ona karşılık verdim.İlk öpüşmem hemde Justin Bieber'la.Ayrıldığımızda stefan uyanmış şaşkın bir şekilde bize bakıyordu.

Stefan:İşiniz bittiyse Justin gidebilir miyiz.?

Justin:Kapa çeneni stefan..!

Stefan:Off tamam bişey demedim.

Justin bana dönerek:''Görüşürüz  bebeğim.Ha bu arda sana mesaj atarım''.dedi ve anlıma küçük bir öpücük kondurarak stafan'ı da alıp buradan uzaklaştılar.

Bende emma'nın yanına gittim.Emma uyanmıştı.Biriyle mesajlaşıyordu.

Carrie:Emma o kim.?

Emma:Fiona.Ona buraya gelmesini söyledim.Carrie: Hmm tamam o zaman..

---------------

Carrie:Fiona ben Emma'nın yanındayım sen diğerlerini bulup buraya getirisin.

Fiona:Tamam zaten benimde birkaç işim vardı.

-Fiona'nın ağzından-

Dışarı çıkıp kızları bulacaktım ki..Bir an sarsılıp yere düştüm.Bu kişi bana tanıdık geliyordu.Kafamı kaldırdığımda Liam'ı gördüm.

Fiona:Liam.Özür dilerim önüme bakmadan yürüdüm

Liam:Asıl ben özür dierim çok dikkatsiz yürüyordum.

Yüzüne baktığımda solgun görünüyordu.Gözleri düşmüş ve o parlaklık sönmüştü.

Fiona liam neyin var senin?çok kötü görünüyorsun.

Liam:Yok ya bişeyim yok, sadece biraz üşüttüm ondandır.

Fiona:Hadi ama Liam bana doğruyu söyle, dokunsan ağlayacak gibi bir halin var. :(

Liam:Tmam anlatacağım ama ilk önce söz ver kimseye anlatmayacaksın.Ve oturacağımız bir yere gidelim ayaküstü konuşulacak bir konu değil.

Fiona:Tmam şuradaki banka oturalım ve sende anlat..

Beraber banka oturduk .Ve Liam anltmaya başladı....

                          

                                 ----- 4. BÖLÜM SONU-------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder