31 Temmuz 2013 Çarşamba

1D GQ Dergisine Verdiği Röportajdan Kesitler..





Sevilen İngiliz grubu One Direction, GQ dergisinin İngiliz versiyonun Eylül sayısında yer aldı. Dergiye siyahlar içinde poz veren 1D üyeleri, derginin kapağını ayrı ayrı süsledi. Ayrıca grup üyeleri dergiye verdikleri röportajda kızlardan, partilerden ve Harry’nin biseksüel olup olmadığından da bahsetti.

Durmaksızın devam eden programları konusunda:
Liam: İnsanlar nereye gitmemi isterse oraya gittiğim bir noktaya geldim. Hayat böyle. İnsanlar “Oraya git” diyor ve ben gitmek zorunda oluyorum. Yani bana amaç olan nesneyi söylediğiniz sürece hareket etmeye devam ederim.

Yeni albümleri hakkında:
Niall:
Aslında yeni albüm için kesin bir tarihimiz yok ama yolda geçen süre içerisinde kayıt yapmak ve yeni şeyler denemek için daha fazla zamanımız olacak. Bu albüm biraz daha ağır, biraz daha rock tarzında ve biraz daha havalı olacak
Liam: Bu uyarıyı dikkate alın: bu yeni bir ses.

İçki ve kızlarla parti ile ilgili tur otobüsü kurallarına dair:
Niall:
Yeterince uzun süredir yolda değiliz, bana birkaç hafta sonra sorun. Geçen yıl Amerika’yı turluyorduk, hepimiz yaş sınırının altında olduğumuz için zaten her halükarda parti veremezdik.
Liam: Kızlarla parti mi? Parti için zamanımız yok! Ben yalnız bile değilim. Bu tarz konuşmalar başımı belaya sokabilir.
Niall: Bir gösteriden hemen sonra yola koyuluruz ve gideriz. Kızlar ve partiler için zamanımızın olmasını isterdim ama yok.
Liam: Belki de bunu bizim için planlaması için birine ihtiyacımız vardır.
Niall: Sadece tek bir şey söyleyeceğim: Ellie Goulding – vay canına. Kesinlikle harika bir dış görünüşü var.

Harry’nin Nick Grimshaw ile ilişki içinde olduğu dedikoduları hakkında;
Harry:
Bunlar nasıl dedikodular böyle?
GQ: Senin obje olduğun dedikodular.
Harry: Oh, gerçekten mi? Bilmiyordum bile. Hayır, çıkmıyoruz. Sadece arkadaşız.
GQ: Yani biseksüel değilsin?
Harry: Biseksüel? Ben mi? Olduğumu düşünmüyorum. Olmadığıma eminim.
GQ: Bu dedikodular tacizkar hissettiriyor mu?
Harry: Bazıları komik. Bazıları anlamsız. Bazıları rahatsız edici. Dedikodular hakkında yakınan insanlardan olmak istemiyorum. Bir ünlünün Twitter’a gidip “Bu doğru değil!” demesini sevmiyorum. Eğer öyleyse hiçbir şey yapmaya yeltenmem. Dedikoduların gerçekten rahatsız edici olduğu tek zaman; bir ilişkiye giriyorsanız ve gerçekten hoşlandığınız biriyle bir yere gittiğinizde kağıtlara olaylar yazılmaya başlanıyor ve bu hoşlandığınız kişileri ve onların size bakış açılarını etkileyebiliyor. Bu da gerçekten rahatsız edici oluyor.

Kız arkadaşlarına karşı sadık olmanın zor olup olmadığı hakkında:

Louis: Zor olduğunu düşünmüyorum. Saniyede sizinle yatabilecek olan kızlar her ne olursa olsun eve götürmek isteyeceğim kızların tipi değildir.

One Direction’ın ileride nasıl hatırlanacağı konusunda:
Zayn:
Bradford’a bir anıt koymak istiyorum! Heykellerimizi inşa etsinler. Hayır, pop kültürünü değiştirmek istiyorum.
Louis: Dans edemeyen bir erkek grubu.
Niall: Sadece hatırlanmak bile harika olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder